Seo tanácsadó a Facebookon!

Keresőoptimalizálás

Érdeklődsz a keresőoptimalizálás iránt? Szeretnél a keresőben jobb helyen szerepelni? Számos eszköz összehangolása szükséges ahhoz, hogy előre kerülj a keresőben. Rengeteg információt találhatsz ebben a témában az interneten. De hogyan tudod eldönteni, hogy melyiket kövesd? Melyikkel tudsz minél hamarabb eredményt elérni? Mert az idő pénz neked is és a versenytársaid lehet már megtalálták a rövidebb utat a Google 1. helyhez…

Ezen az oldalon olyan cikkeket találsz, amik segítenek eligazodni a SEO útvesztőjében.

Mi az a keresőoptimalizálás?

Egy jól átgondolt stratégia mentén haladva a weboldal látogató számának növelése a keresők organikus találataiból. A találati listában való helyezés javítása. Angolul, SEO = search engine optimization.

A keresőoptimalizálás lépései

Egy keresőoptimalizálás szakember az alábbi lépéseket veszi sorra:

  • Weboldal felmérése, audit
  • Stratégia, szükséges lépések felvázolása az ajánlatkérőnek
  • Weboldal technikai beállításainak elvégzése
  • On-site SEO- Tartalom optimalizálása
  • Off-site SEO- Weboldalon kívüli eszközök, pl. linképítés
  • Elemzés, eredmények analizálása

Persze, minden eset más és más. Vannak különbségek és bizonyos lépéseket el lehet hagyni, ha nincs szükség rá. Vagy éppen párhuzamosan is lehet végezni őket.

Az alábbi írások keresőoptimalizálás témában…

Weboldal látogatottság ellenőrzés

Weboldal látogatottság ellenőrzés Mindenki, akinek weboldala van, fontos számára a weboldalának látogatottságát mérni és arról hiteles információkat kapni. Illetve ugyanilyen fontos a konkurens weboldalak látogatottságának ellenőrzése is. Hiszen ha tudjuk, hogy miben jobb a konkurens, akkor tervet készíthetünk arra nézve, hogy megelőzzük. Tehát a saját és mások weboldalának látogatottságát is mérni szeretnénk. Ehhez adok hasznos [...]

By | október 8th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Weboldal elemzés SEO szemmel

Weboldal elemzés SEO szemmel Gyakran egy weboldal elemzésen múlik, hogy az adott weboldal hibái kiderüljenek és megoldásuk után növekvő pályára álljon a látogatottság. Ehhez viszont el kell végezni azt az elemzést. A weboldal elemzés különböző lépésekből áll. Több kisebb-nagyobb részletet kell megvizsgálni ahhoz, hogy teljes képet kapjunk a weboldalról. Vannak olyan lényeges részletek, amik önmagukban [...]

By | október 1st, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

A sikeres weboldal fejlesztés lépései

Egy weboldal fejlesztése több összetevőből áll. Több szakember munkájára van szükség, amit előzetesen meg kell tervezni és egy konkrét stratégia mentén létrehozni. Ehhez szükség lehet a SEO szakember, a grafikus, a szövegíró és a programozó vagy a Wordpress szakember munkájára. Hogyan tudnak ők együtt dolgozni? Mitől lesz sikeresebb az adott weboldal a fejlesztés után? Mindenképpen a [...]

By | szeptember 24th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

[Esettanulmány] 1 hónapos weboldal Google 1. oldalon

1 hónapos weboldal Google 1. oldalon!   Hogyan lehet elérni egy új weboldallal a Google találati lista 1. oldalát? Hogyan lehet folyamatosan növelni a látogatottságot? Ebben az esettanulmányban azt mutatom meg, hogy lehetséges egy teljesen új weboldalt Google 1. oldalra juttatni és nem mellesleg folyamatosan növelni a látogatottságát! Igen, ez lehetséges és még úgyis, hogy [...]

By | március 12th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

A passzív látogató szerzés titka

A passzív látogató szerzés titka Hogyan lehet passzívan látogatókat szerezni? Méghozzá ingyenesen? Minden weboldal tulajdonos szeretné növelni weboldala látogatottságát. Ez rengeteg energia, idő vagy pénz befektetés… Esetleg mind a három! A kockázat pedig jelentős, hogy nem térül meg! A látogató szerzés 5 módja Hirdetések Keresőből érkező forgalom Ajánlás Direkt linkek Közösségi média (nem hirdetésekből)   [...]

By | november 26th, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Weboldal SEO- Tartalomra vonatkozó javaslatok

Weboldal SEO - Tartalomra vonatkozó javaslatok   A weboldal SEO az egyik legfontosabb területe a keresőoptimalizálásnak. Ezen belül is a tartalom optimalizálásának technikái, meglátásom szerint az egyik leghatékonyabb módja a keresőben való előrekerülésnek. Igazán a legjobb szó a szemléletmód lenne, hiszen azt a tartalmat, amit készítettünk és készíteni fogunk a weboldalra, egy előre átgondolt stratégia, [...]

By | október 1st, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments

SEO szövegírás – A tartalomfejlesztés titkai

SEO szövegírás - A tartalomfejlesztés titkai Sokan nem szeretnek írni. Gyakran tapasztalom konzultációk során, hogy a honlap tulajdonosok nem szeretnek blog cikkeket írni. Természetesen nem a blog szón van a lényeg! Hívhatjuk híreknek, hasznos anyagoknak, stb. A lényeg, hogy ma már a keresőben nem lehet jó helyezést elérni, főleg nem lehet több kulcsszóra jó helyezést [...]

By | szeptember 24th, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments

SEO alapok- Minden építkezéshez szilárd alapok kellenek!

SEO alapok- Minden építkezéshez szilárd alapok kellenek!   Mik azok a SEO alapok?! Valószínű, Önnel is előfordult már, hogy elkezdett olvasni a marketing egyes szakterületein belül, hogy informálódjon. De pár óra olvasás után még mindig csak egy kis szeletét látta át a nagy egésznek és a megvalósításhoz még hozzá se kezdett. Rengeteg időt elvisz, ha [...]

By | szeptember 6th, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments

[ESETTANULMÁNY!] Hogyan ér el egy webáruház havi 3295 kattintást a keresőből?

[ESETTANULMÁNY!] Hogyan ér el egy webáruház havi 3295 kattintást a keresőből?   Azt szeretném bemutatni ebben a cikkben, hogy hogyan érdemes felépíteni egy webshopot, ahhoz, hogy legalább havi 3295 kattintást érjünk el vele. Már az elején szeretném leszögezni, hogy ezt a számot egyáltalán nem tartom óriási eredménynek. Biztos vagyok abban, hogy vannak webshopok, amik sokkal [...]

By | június 5th, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Kulcsszó visszaesés, avagy miért csökken a honlapom látogatottsága?

Kulcsszó visszaesés, avagy miért csökken a honlapom látogatottsága? Visszaesett a honlapod egy vagy több kulcsszóra a keresőben? Néhány napja vagy néhány hete forgalom csökkenést tapasztalsz a honlapodon vagy webshopodon? Ennek sok oka lehet, de meg lehet találni a megoldást. Fontos, hogy a tényekre alapozzuk a vélemény alkotást és így hozzuk meg a megfelelő döntést. A [...]

By | március 22nd, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments