Keresőoptimalizálás

Érdeklődsz a keresőoptimalizálás iránt? Szeretnél a keresőben jobb helyen szerepelni? Számos eszköz összehangolása szükséges ahhoz, hogy előre kerülj a keresőben. Rengeteg információt találhatsz ebben a témában az interneten. De hogyan tudod eldönteni, hogy melyiket kövesd? Melyikkel tudsz minél hamarabb eredményt elérni? Mert az idő pénz neked is és a versenytársaid lehet már megtalálták a rövidebb utat a Google 1. helyhez…

Ezen az oldalon olyan cikkeket találsz, amik segítenek eligazodni a SEO útvesztőjében.

Mi az a keresőoptimalizálás?

Egy jól átgondolt stratégia mentén haladva a weboldal látogató számának növelése a keresők organikus találataiból. A találati listában való helyezés javítása. Angolul, SEO = search engine optimization.

A keresőoptimalizálás lépései

Egy keresőoptimalizálás szakember az alábbi lépéseket veszi sorra:

  • Weboldal felmérése, audit
  • Stratégia, szükséges lépések felvázolása az ajánlatkérőnek
  • Weboldal technikai beállításainak elvégzése
  • On-site SEO- Tartalom optimalizálása
  • Off-site SEO- Weboldalon kívüli eszközök, pl. linképítés
  • Elemzés, eredmények analizálása

Persze, minden eset más és más. Vannak különbségek és bizonyos lépéseket el lehet hagyni, ha nincs szükség rá. Vagy éppen párhuzamosan is lehet végezni őket.

Az alábbi írások keresőoptimalizálás témában…

UNAS SEO – UNAS webáruházak keresőoptimalizálása

UNAS SEO – UNAS webáruházak keresőoptimalizálása   Az UNAS webáruháza optimalizálása bizonyos szempontból eltér más webáruázak optimalizálásától. Minden rendszernek megvannak a jellegzetességei, így természetesen az UNAS webáruház rendszernek is. Az alapvető SEO szabályok és alapelvek itt is érvényesek, de a rendszer előnyeit és hátrányait figyelembe kell venni a SEO munka során. Minden honlapmotornak megvannak az [...]

By | február 7th, 2019|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Magento webáruház keresőoptimalizálása

Magento SEO - Hogyan optimalizáld Magento webáruházadat? A Magento az egyik legnépszerűbb nyílt forráskódú webáruház rendszer. Ingyenesen letölthető és fejleszthető rá egy sokoldalú webáruház. Hasonlóan a Wordpresshez, számos bővítmény áll rendelkezésre és fejlesztők ezrei tökéletesítik folyamatosan. Egy Magento webáruház keresőoptimalizálása a technikai beállítások és a rendszer sajátosságaiból adódóan eltér más rendszerekhez képest. Alapvetően elmondható, hogy [...]

By | január 27th, 2019|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Kulcsszó kutatás – A sikeres weboldal titka

Kulcsszó kutatás – A sikeres weboldal titka A kulcsszó kutatás fontosságát nem lehet eléggé kiemelni. Szeretnél kiugró eredményeket a weboldaladdal minél előbb? Szeretnél tiszta, átlátható tervet arról, hogy hogyan és milyen tartalommal fogsz eredményeket elérni? A kulcsszó kutatás nem csak a SEO feladatok része, hanem konkrét piackutatást tudsz vele készíteni. Megismered az összes releváns kulcsszót, [...]

By | december 18th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Weboldal látogatottság ellenőrzés

Weboldal látogatottság ellenőrzés Mindenki, akinek weboldala van, fontos számára a weboldalának látogatottságát mérni és arról hiteles információkat kapni. Illetve ugyanilyen fontos a konkurens weboldalak látogatottságának ellenőrzése is. Hiszen ha tudjuk, hogy miben jobb a konkurens, akkor tervet készíthetünk arra nézve, hogy megelőzzük. Tehát a saját és mások weboldalának látogatottságát is mérni szeretnénk. Ehhez adok hasznos [...]

By | október 8th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Weboldal elemzés SEO szemmel

Weboldal elemzés SEO szemmel Gyakran egy weboldal elemzésen múlik, hogy az adott weboldal hibái kiderüljenek és megoldásuk után növekvő pályára álljon a látogatottság. Ehhez viszont el kell végezni azt az elemzést. A weboldal elemzés különböző lépésekből áll. Több kisebb-nagyobb részletet kell megvizsgálni ahhoz, hogy teljes képet kapjunk a weboldalról. Vannak olyan lényeges részletek, amik önmagukban [...]

By | október 1st, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

A sikeres weboldal fejlesztés lépései

Egy weboldal fejlesztése több összetevőből áll. Több szakember munkájára van szükség, amit előzetesen meg kell tervezni és egy konkrét stratégia mentén létrehozni. Ehhez szükség lehet a SEO szakember, a grafikus, a szövegíró és a programozó vagy a Wordpress szakember munkájára. Hogyan tudnak ők együtt dolgozni? Mitől lesz sikeresebb az adott weboldal a fejlesztés után? Mindenképpen a [...]

By | szeptember 24th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

[Esettanulmány] 1 hónapos weboldal Google 1. oldalon

1 hónapos weboldal Google 1. oldalon!   Hogyan lehet elérni egy új weboldallal a Google találati lista 1. oldalát? Hogyan lehet folyamatosan növelni a látogatottságot? Ebben az esettanulmányban azt mutatom meg, hogy lehetséges egy teljesen új weboldalt Google 1. oldalra juttatni és nem mellesleg folyamatosan növelni a látogatottságát! Igen, ez lehetséges és még úgyis, hogy [...]

By | március 12th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

A passzív látogató szerzés titka

A passzív látogató szerzés titka Hogyan lehet passzívan látogatókat szerezni? Méghozzá ingyenesen? Minden weboldal tulajdonos szeretné növelni weboldala látogatottságát. Ez rengeteg energia, idő vagy pénz befektetés… Esetleg mind a három! A kockázat pedig jelentős, hogy nem térül meg! A látogató szerzés 5 módja Hirdetések Keresőből érkező forgalom Ajánlás Direkt linkek Közösségi média (nem hirdetésekből)   [...]

By | november 26th, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Weboldal SEO- Tartalomra vonatkozó javaslatok

Weboldal SEO - Tartalomra vonatkozó javaslatok   A weboldal SEO az egyik legfontosabb területe a keresőoptimalizálásnak. Ezen belül is a tartalom optimalizálásának technikái, meglátásom szerint az egyik leghatékonyabb módja a keresőben való előrekerülésnek. Igazán a legjobb szó a szemléletmód lenne, hiszen azt a tartalmat, amit készítettünk és készíteni fogunk a weboldalra, egy előre átgondolt stratégia, [...]

By | október 1st, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments

SEO szövegírás – A tartalomfejlesztés titkai

SEO szövegírás - A tartalomfejlesztés titkai Sokan nem szeretnek írni. Gyakran tapasztalom konzultációk során, hogy a honlap tulajdonosok nem szeretnek blog cikkeket írni. Természetesen nem a blog szón van a lényeg! Hívhatjuk híreknek, hasznos anyagoknak, stb. A lényeg, hogy ma már a keresőben nem lehet jó helyezést elérni, főleg nem lehet több kulcsszóra jó helyezést [...]

By | szeptember 24th, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments