Seo tanácsadó a Facebookon!

Weboldal látogatottság ellenőrzés

Weboldal látogatottság ellenőrzés Mindenki, akinek weboldala van, fontos számára a weboldalának látogatottságát mérni és arról hiteles információkat kapni. Illetve ugyanilyen fontos a konkurens weboldalak látogatottságának ellenőrzése is. Hiszen ha tudjuk, hogy miben jobb a konkurens, akkor tervet készíthetünk arra nézve, hogy megelőzzük. Tehát a saját és mások weboldalának látogatottságát is mérni szeretnénk. Ehhez adok hasznos [...]

By | október 8th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Weboldal elemzés SEO szemmel

Weboldal elemzés SEO szemmel Gyakran egy weboldal elemzésen múlik, hogy az adott weboldal hibái kiderüljenek és megoldásuk után növekvő pályára álljon a látogatottság. Ehhez viszont el kell végezni azt az elemzést. A weboldal elemzés különböző lépésekből áll. Több kisebb-nagyobb részletet kell megvizsgálni ahhoz, hogy teljes képet kapjunk a weboldalról. Vannak olyan lényeges részletek, amik önmagukban [...]

By | október 1st, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

A sikeres weboldal fejlesztés lépései

Egy weboldal fejlesztése több összetevőből áll. Több szakember munkájára van szükség, amit előzetesen meg kell tervezni és egy konkrét stratégia mentén létrehozni. Ehhez szükség lehet a SEO szakember, a grafikus, a szövegíró és a programozó vagy a Wordpress szakember munkájára. Hogyan tudnak ők együtt dolgozni? Mitől lesz sikeresebb az adott weboldal a fejlesztés után? Mindenképpen a [...]

By | szeptember 24th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

[Esettanulmány] 1 hónapos weboldal Google 1. oldalon

1 hónapos weboldal Google 1. oldalon!   Hogyan lehet elérni egy új weboldallal a Google találati lista 1. oldalát? Hogyan lehet folyamatosan növelni a látogatottságot? Ebben az esettanulmányban azt mutatom meg, hogy lehetséges egy teljesen új weboldalt Google 1. oldalra juttatni és nem mellesleg folyamatosan növelni a látogatottságát! Igen, ez lehetséges és még úgyis, hogy [...]

By | március 12th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

A passzív látogató szerzés titka

A passzív látogató szerzés titka Hogyan lehet passzívan látogatókat szerezni? Méghozzá ingyenesen? Minden weboldal tulajdonos szeretné növelni weboldala látogatottságát. Ez rengeteg energia, idő vagy pénz befektetés… Esetleg mind a három! A kockázat pedig jelentős, hogy nem térül meg! A látogató szerzés 5 módja Hirdetések Keresőből érkező forgalom Ajánlás Direkt linkek Közösségi média (nem hirdetésekből)   [...]

By | november 26th, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Weboldal SEO- Tartalomra vonatkozó javaslatok

Weboldal SEO - Tartalomra vonatkozó javaslatok   A weboldal SEO az egyik legfontosabb területe a keresőoptimalizálásnak. Ezen belül is a tartalom optimalizálásának technikái, meglátásom szerint az egyik leghatékonyabb módja a keresőben való előrekerülésnek. Igazán a legjobb szó a szemléletmód lenne, hiszen azt a tartalmat, amit készítettünk és készíteni fogunk a weboldalra, egy előre átgondolt stratégia, [...]

By | október 1st, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments

SEO szövegírás – A tartalomfejlesztés titkai

SEO szövegírás - A tartalomfejlesztés titkai Sokan nem szeretnek írni. Gyakran tapasztalom konzultációk során, hogy a honlap tulajdonosok nem szeretnek blog cikkeket írni. Természetesen nem a blog szón van a lényeg! Hívhatjuk híreknek, hasznos anyagoknak, stb. A lényeg, hogy ma már a keresőben nem lehet jó helyezést elérni, főleg nem lehet több kulcsszóra jó helyezést [...]

By | szeptember 24th, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments

SEO alapok- Minden építkezéshez szilárd alapok kellenek!

SEO alapok- Minden építkezéshez szilárd alapok kellenek!   Mik azok a SEO alapok?! Valószínű, Önnel is előfordult már, hogy elkezdett olvasni a marketing egyes szakterületein belül, hogy informálódjon. De pár óra olvasás után még mindig csak egy kis szeletét látta át a nagy egésznek és a megvalósításhoz még hozzá se kezdett. Rengeteg időt elvisz, ha [...]

By | szeptember 6th, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments

[ESETTANULMÁNY!] Hogyan ér el egy webáruház havi 3295 kattintást a keresőből?

[ESETTANULMÁNY!] Hogyan ér el egy webáruház havi 3295 kattintást a keresőből?   Azt szeretném bemutatni ebben a cikkben, hogy hogyan érdemes felépíteni egy webshopot, ahhoz, hogy legalább havi 3295 kattintást érjünk el vele. Már az elején szeretném leszögezni, hogy ezt a számot egyáltalán nem tartom óriási eredménynek. Biztos vagyok abban, hogy vannak webshopok, amik sokkal [...]

By | június 5th, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Kulcsszó visszaesés, avagy miért csökken a honlapom látogatottsága?

Kulcsszó visszaesés, avagy miért csökken a honlapom látogatottsága? Visszaesett a honlapod egy vagy több kulcsszóra a keresőben? Néhány napja vagy néhány hete forgalom csökkenést tapasztalsz a honlapodon vagy webshopodon? Ennek sok oka lehet, de meg lehet találni a megoldást. Fontos, hogy a tényekre alapozzuk a vélemény alkotást és így hozzuk meg a megfelelő döntést. A [...]

By | március 22nd, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments