Shoprenter SEO – Shoprenter webáruház optimalizálása

Shoprenter SEO – Shoprenter webáruház optimalizálása A Shoprenter egy eléggé elterjedt bérelhető webáruház rendszer. Sokan szeretnének alacsony költségekből jól működő, SEO téren is jól teljesítő webshopot. A bérelhető webáruház rendszerek erre adnak megoldást. Az persze szubjektív, hogy a Shoprenter költsége mennyire alacsony és megéri-e kifizetni. Ez tevékenységtől, árréstől, a kezdeti tőke nagyságától is függ. Érdemes [...]

By | április 21st, 2019|Keresőoptimalizálás|0 Comments

UNAS SEO – UNAS webáruházak keresőoptimalizálása

UNAS SEO – UNAS webáruházak keresőoptimalizálása   Az UNAS webáruháza optimalizálása bizonyos szempontból eltér más webáruázak optimalizálásától. Minden rendszernek megvannak a jellegzetességei, így természetesen az UNAS webáruház rendszernek is. Az alapvető SEO szabályok és alapelvek itt is érvényesek, de a rendszer előnyeit és hátrányait figyelembe kell venni a SEO munka során. Minden honlapmotornak megvannak az [...]

By | február 7th, 2019|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Magento webáruház keresőoptimalizálása

Magento SEO - Hogyan optimalizáld Magento webáruházadat? A Magento az egyik legnépszerűbb nyílt forráskódú webáruház rendszer. Ingyenesen letölthető és fejleszthető rá egy sokoldalú webáruház. Hasonlóan a Wordpresshez, számos bővítmény áll rendelkezésre és fejlesztők ezrei tökéletesítik folyamatosan. Egy Magento webáruház keresőoptimalizálása a technikai beállítások és a rendszer sajátosságaiból adódóan eltér más rendszerekhez képest. Alapvetően elmondható, hogy [...]

By | január 27th, 2019|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Kulcsszó kutatás – A sikeres weboldal titka

Kulcsszó kutatás – A sikeres weboldal titka A kulcsszó kutatás fontosságát nem lehet eléggé kiemelni. Szeretnél kiugró eredményeket a weboldaladdal minél előbb? Szeretnél tiszta, átlátható tervet arról, hogy hogyan és milyen tartalommal fogsz eredményeket elérni? A kulcsszó kutatás nem csak a SEO feladatok része, hanem konkrét piackutatást tudsz vele készíteni. Megismered az összes releváns kulcsszót, [...]

By | december 18th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Weboldal látogatottság ellenőrzés

Weboldal látogatottság ellenőrzés Mindenki, akinek weboldala van, fontos számára a weboldalának látogatottságát mérni és arról hiteles információkat kapni. Illetve ugyanilyen fontos a konkurens weboldalak látogatottságának ellenőrzése is. Hiszen ha tudjuk, hogy miben jobb a konkurens, akkor tervet készíthetünk arra nézve, hogy megelőzzük. Tehát a saját és mások weboldalának látogatottságát is mérni szeretnénk. Ehhez adok hasznos [...]

By | október 8th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Weboldal elemzés SEO szemmel

Weboldal elemzés SEO szemmel Gyakran egy weboldal elemzésen múlik, hogy az adott weboldal hibái kiderüljenek és megoldásuk után növekvő pályára álljon a látogatottság. Ehhez viszont el kell végezni azt az elemzést. A weboldal elemzés különböző lépésekből áll. Több kisebb-nagyobb részletet kell megvizsgálni ahhoz, hogy teljes képet kapjunk a weboldalról. Vannak olyan lényeges részletek, amik önmagukban [...]

By | október 1st, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

A sikeres weboldal fejlesztés lépései

A sikeres weboldal fejlesztés lépései Egy weboldal fejlesztése több összetevőből áll. Több szakember munkájára van szükség, amit előzetesen meg kell tervezni és egy konkrét stratégia mentén létrehozni. Ehhez szükség lehet a SEO szakember, a grafikus, a szövegíró és a programozó vagy a Wordpress szakember munkájára. Hogyan tudnak ők együtt dolgozni? Mitől lesz sikeresebb az adott weboldal [...]

By | szeptember 24th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

[Esettanulmány] 1 hónapos weboldal Google 1. oldalon

1 hónapos weboldal Google 1. oldalon!   Hogyan lehet elérni egy új weboldallal a Google találati lista 1. oldalát? Hogyan lehet folyamatosan növelni a látogatottságot? Ebben az esettanulmányban azt mutatom meg, hogy lehetséges egy teljesen új weboldalt Google 1. oldalra juttatni és nem mellesleg folyamatosan növelni a látogatottságát! Igen, ez lehetséges és még úgyis, hogy [...]

By | március 12th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

A passzív látogató szerzés titka

A passzív látogató szerzés titka Hogyan lehet passzívan látogatókat szerezni? Méghozzá ingyenesen? Minden weboldal tulajdonos szeretné növelni weboldala látogatottságát. Ez rengeteg energia, idő vagy pénz befektetés… Esetleg mind a három! A kockázat pedig jelentős, hogy nem térül meg! A látogató szerzés 5 módja Hirdetések Keresőből érkező forgalom Ajánlás Direkt linkek Közösségi média (nem hirdetésekből)   [...]

By | november 26th, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Weboldal SEO- Tartalomra vonatkozó javaslatok

Weboldal SEO - Tartalomra vonatkozó javaslatok   A weboldal SEO az egyik legfontosabb területe a keresőoptimalizálásnak. Ezen belül is a tartalom optimalizálásának technikái, meglátásom szerint az egyik leghatékonyabb módja a keresőben való előrekerülésnek. Igazán a legjobb szó a szemléletmód lenne, hiszen azt a tartalmat, amit készítettünk és készíteni fogunk a weboldalra, egy előre átgondolt stratégia, [...]

By | október 1st, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments