Egyedi webáruház keresőoptimalizálása

Egyedi webáruház keresőoptimalizálása Különböző webáruház rendszerek léteznek. Vannak nyílt forráskódú, bérelt és egyedi webáruházak. Mindegyik más és más előnnyel és hátránnyal rendelkezik keresőoptimalizálás szempontjából is. Vannak sajátosságok, amik befolyásolják az elvégezhető munkát, tehát a webshop optimalizálását is. Hogyan lehet a legjobb eredményt elérni velük? Hogyan lehet a legtöbb látogatót terelni a Google keresőből az egyedi [...]

By | augusztus 2nd, 2019|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Shoprenter SEO – Shoprenter webáruház optimalizálása

Shoprenter SEO – Shoprenter webáruház optimalizálása A Shoprenter egy eléggé elterjedt bérelhető webáruház rendszer. Sokan szeretnének alacsony költségekből jól működő, SEO téren is jól teljesítő webshopot. A bérelhető webáruház rendszerek erre adnak megoldást. Az persze szubjektív, hogy a Shoprenter költsége mennyire alacsony és megéri-e kifizetni. Ez tevékenységtől, árréstől, a kezdeti tőke nagyságától is függ. Érdemes [...]

By | április 21st, 2019|Keresőoptimalizálás|0 Comments

UNAS SEO – UNAS webáruházak keresőoptimalizálása

UNAS SEO – UNAS webáruházak keresőoptimalizálása   Az UNAS webáruháza optimalizálása bizonyos szempontból eltér más webáruázak optimalizálásától. Minden rendszernek megvannak a jellegzetességei, így természetesen az UNAS webáruház rendszernek is. Az alapvető SEO szabályok és alapelvek itt is érvényesek, de a rendszer előnyeit és hátrányait figyelembe kell venni a SEO munka során. Minden honlapmotornak megvannak az [...]

By | február 7th, 2019|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Magento webáruház keresőoptimalizálása

Magento SEO - Hogyan optimalizáld Magento webáruházadat? A Magento az egyik legnépszerűbb nyílt forráskódú webáruház rendszer. Ingyenesen letölthető és fejleszthető rá egy sokoldalú webáruház. Hasonlóan a Wordpresshez, számos bővítmény áll rendelkezésre és fejlesztők ezrei tökéletesítik folyamatosan. Egy Magento webáruház keresőoptimalizálása a technikai beállítások és a rendszer sajátosságaiból adódóan eltér más rendszerekhez képest. Alapvetően elmondható, hogy [...]

By | január 27th, 2019|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Kulcsszó kutatás – A sikeres weboldal titka

Kulcsszó kutatás – A sikeres weboldal titka A kulcsszó kutatás fontosságát nem lehet eléggé kiemelni. Szeretnél kiugró eredményeket a weboldaladdal minél előbb? Szeretnél tiszta, átlátható tervet arról, hogy hogyan és milyen tartalommal fogsz eredményeket elérni? A kulcsszó kutatás nem csak a SEO feladatok része, hanem konkrét piackutatást tudsz vele készíteni. Megismered az összes releváns kulcsszót, [...]

By | december 18th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Weboldal látogatottság ellenőrzés

Weboldal látogatottság ellenőrzés Mindenki, akinek weboldala van, fontos számára a weboldalának látogatottságát mérni és arról hiteles információkat kapni. Illetve ugyanilyen fontos a konkurens weboldalak látogatottságának ellenőrzése is. Hiszen ha tudjuk, hogy miben jobb a konkurens, akkor tervet készíthetünk arra nézve, hogy megelőzzük. Tehát a saját és mások weboldalának látogatottságát is mérni szeretnénk. Ehhez adok hasznos [...]

By | október 8th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

Weboldal elemzés SEO szemmel

Weboldal elemzés SEO szemmel Gyakran egy weboldal elemzésen múlik, hogy az adott weboldal hibái kiderüljenek és megoldásuk után növekvő pályára álljon a látogatottság. Ehhez viszont el kell végezni azt az elemzést. A weboldal elemzés különböző lépésekből áll. Több kisebb-nagyobb részletet kell megvizsgálni ahhoz, hogy teljes képet kapjunk a weboldalról. Vannak olyan lényeges részletek, amik önmagukban [...]

By | október 1st, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

A sikeres weboldal fejlesztés lépései

A sikeres weboldal fejlesztés lépései Egy weboldal fejlesztése több összetevőből áll. Több szakember munkájára van szükség, amit előzetesen meg kell tervezni és egy konkrét stratégia mentén létrehozni. Ehhez szükség lehet a SEO szakember, a grafikus, a szövegíró és a programozó vagy a Wordpress szakember munkájára. Hogyan tudnak ők együtt dolgozni? Mitől lesz sikeresebb az adott weboldal [...]

By | szeptember 24th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

[Esettanulmány] 1 hónapos weboldal Google 1. oldalon

1 hónapos weboldal Google 1. oldalon!   Hogyan lehet elérni egy új weboldallal a Google találati lista 1. oldalát? Hogyan lehet folyamatosan növelni a látogatottságot? Ebben az esettanulmányban azt mutatom meg, hogy lehetséges egy teljesen új weboldalt Google 1. oldalra juttatni és nem mellesleg folyamatosan növelni a látogatottságát! Igen, ez lehetséges és még úgyis, hogy [...]

By | március 12th, 2018|Keresőoptimalizálás|0 Comments

A passzív látogató szerzés titka

A passzív látogató szerzés titka Hogyan lehet passzívan látogatókat szerezni? Méghozzá ingyenesen? Minden weboldal tulajdonos szeretné növelni weboldala látogatottságát. Ez rengeteg energia, idő vagy pénz befektetés… Esetleg mind a három! A kockázat pedig jelentős, hogy nem térül meg! A látogató szerzés 5 módja Hirdetések Keresőből érkező forgalom Ajánlás Direkt linkek Közösségi média (nem hirdetésekből)   [...]

By | november 26th, 2017|Keresőoptimalizálás|0 Comments