1 hónapos weboldal Google 1. oldalon!

Hogyan lehet elérni egy új weboldallal a Google találati lista 1. oldalát?

Hogyan lehet folyamatosan növelni a látogatottságot?

Ebben az esettanulmányban azt mutatom meg, hogy lehetséges egy teljesen új weboldalt Google 1. oldalra juttatni és nem mellesleg folyamatosan növelni a látogatottságát!

Igen, ez lehetséges és még úgyis, hogy ebben az esetben nem tudtam minden SEO eszközt használni, amit csak lehet. Hiszen egy teljesen új weboldal esetében nincsen közösségi média követőtábor, nincsenek szakmai írások a weboldalon és nincsenek termékek, szolgáltatások. Nincs főoldal és tartalom is alig szerepel a weboldalon. Linkekkel is alig rendelkezik.

Már pusztán 6 db blog bejegyzéssel el lehetett érni a Google 1. oldalt 3 db olyan kulcsszóra, amikre van keresés a Google Kulcsszó tervező eszköz alapján!

Az első blog bejegyzés 2017.11.25-én került ki és 2017. 12.25-én már Google 1. oldalon szerepelt a fenn bejelölt kulcsszavakra.
Mutatom a Search Console eredményeket.

Ez a weboldal az innovativnapelem.hu. Kifejezetten arra a célra készítettem el és fejlesztettem folyamatosan a tartalmát, hogy bemutassam a SEO eredményeket. Hetente vagy két hetente posztoltam egy-egy cikket. Ezt az elején tartottam is és az eredményekhez ez abszolút szükséges!

Tehát amiről a videó szól!

  • A 2018 február 13-i Search Console eredmények szerint a weboldal egyre több kattintást ér el a keresőből.
  • Több kulcsszóra is Google 1. oldalon szerepel.
  • Csak blog bejegyzések és gyűjtő aloldalak szerepelnek a weboldalon.
  • A blog bejegyzések keresőre optimalizáltan készülnek el és a weboldal úgy van felépítve, hogy a lehető legtöbb SEO erőt tudják átadni egymásnak a cikkek.
  • Több on-site SEO eszközt is felhasználtam. Pl. belső linkek, képek optimalizálása
  • Témától függetlenül számos esetben megvalósítható.

Update! A 2018.02.12 és 2018.03.10. közötti adatok… (töltsd le és nagyítsd ki)

Van különbség, ha összehasonlítjuk a 2017.11.25 és 2017.12.25-i közötti eredményekkel… (töltsd le és nagyítsd ki)

Őszinte leszek hozzád! Nincs semmilyen titok vagy különleges módszer. Nem akarok egy méregdrága képzést eladni, ahol megmutatom neked a “nagy trükköt”, amivel ezt el lehet érni. Egyszerűen össze lehet foglalni, hogy mire van szükség ehhez!

1, Pontos kulcsszó kutatás Google Kulcsszó tervező (Google Keyword Planner) eszközzel.

Fontos, hogy nem használtam fizetős külső eszközt. Amire itt szükség volt, azt a Kulcsszó tervező simán tudja.

2, SEO stratégia létrehozása.

Ez abból áll, hogy átgondolom, milyen kulcsszavakat célzok meg az első, a második és a tizedik cikkel. Ez azért fontos, mert tudok hivatkozni egymásra, jól körbejárok egy témát, utána a következőt és így tovább. Ez ad igazán nagy erőt az egyes cikkeknek. Plusz, ez azért jó, mert kategóriákat is létre tudok hozni, amikkel összegyűjtöm a cikkeket.

3, Kulcsszóra optimalizált cikkek elkészítése

A munka nagy része ebben van. Fontos, hogy a SEO szövegírás elvei alapján készíts cikkeket. Járd körbe az adott témát és a lehető legérthetőbben adj át minden információt, amit egy laikusnak tudnia kell. Lehet írni a szakmának is, de ha nagyobb látogatottságot szeretnél elérni, akkor tudni kell a hétköznapi embereknek fogalmazni.

Ami részletekre figyelj a szövegírás közben:

  • Alcímek használata
  • H1, H2, H3 tagek használata
  • Felsorolás, számozás
  • Fontos kulcsszavak használata a szövegben. És itt nem csak a konkrét kulcsszóra gondolok, hanem a hozzá kapcsolódó kulcsszavakra is!
  • Jól tagolt bekezdések, érthető, nem túl összetett mondatok használata.
  • Belső linkek használata. Az új cikkből a régieket és a régi cikkekből az újat is, ahol lehet.
  • Hetente minimum 1 db cikket publikálj! Ezt mindenképp tartsd hónapokon keresztül! Sőt, minél jobb eredményeket akarsz elérni, annál tovább csináld rendszeresen!

4, Cikkek indexelése

Ha publikáltad a cikket, akkor küld be a Search Console fiókodba, hogy minél előbb indexelje a Google!

Remélem, sikerül neked is hasonló eredményeket elérned a saját weboldaladdal. Ha kérdésed van, keress bizalommal!

Másik esettanulmányban is lépésről-lépésre írom le azokat a teendőket, amikkel sikeresen eljuttattam egy szolgáltatással foglalkozó céget a legfontosabb kulcsszavára 1. helyre a Google-ben. Lokális SEO – Helyi szolgáltatással 1. helyre a Google-ben

Kifejezetten napelem cégekre vonatkozó SEO szolgáltatásomról bővebben olvashatsz a Napelem SEO oldalamon.

Ha érdekesnek, hasznosnak találtad a cikket, akkor nyomj egy like-ot!

Bármilyen kérdés esetén fordulj hozzám bizalommal!

Ferge Balázs, SEO szakember

+36 30 699 3815